<3

Fy fan vad dålig jag är asså, säger det hela tiden och varje gåg säger jag att jag ska skärpa mig men icke sa nicke !;D
Aja ska försöka bli bättre men skrivandet går i perioder :)
I helgen har jag varit med tina och packet hela helgen riktigt kul faktist !:D
I fredags va jag först med ronja och sen drog hon och jag hem till tina i gustavsberg där hade vi riktigt skoj förutom att jag var skit full, *men det var väll inge ovanligt* :) Sov kvar där..

Sen på lördag morgon gick jag,tina,musse & kim ner till felino och åt lite tjockis mat ! Efter det åkte vi till sätra med några till och hade riktigt mysigt hela dan ! Vi satt på deras balkong hela dan och drack & solade! Det slutade med att vi hade en kräfta ute på balkongen och vem kan inte det ha varit om inte TINA ;D Elins pappa var på deras landställe så hon lånade lägenheten en kväll:)

Alltså ännu en lyckad helg :D<3

Jag & elins bror :)


Kommentarer
Postat av: fanny

Johan?

2010-04-26 @ 17:01:55
Postat av: ida

Japp :)

2010-04-26 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0