Inflyttning 1 juni <3

Kan man bli lyckligare än vad jag är just nu ?:D Pappa ringde precis och berättade att dom godkännt oss som köpare till lägenheten i nacka.. :D Det blev inte två lägenheter i årsta utom en i nacka så kommer bo med pappa ett tag men det kanske är lika bra.. ! :) Shiet va glad jag är asså riktigt skönt att flytta dit innan sommaren också, sen är det kanon och bo nära BREMPA (Malin landqvist) också.. :) Kan man ta sig en iskall bira varje dag eftersom hon bor nära !! Tar högst 10 min att GÅ hem till henne.. Innan tog det 40 min med buss&tåg :D


WIIHOO !! XD
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

YIHAAA! :D <3

2010-04-16 @ 11:55:13
Postat av: Ida

Nu är du allt glad va, din gamle fyllskalle :D

2010-04-16 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0