Nice lägenhet ;D

Gud va roligt nu har det kommit en som är intresserad av huset, kanon slipper man en mäklare som ska ha en massa pengar osv..:) Hoppas bara på att han kommer köpa det så han inte tackar nej. Han var här två gånger idag och tittade första gången med sina två söner, sen andra gången med en snickare som skulle kolla hur myket det var att fixa så som han ville ha det!

Har börjat kolla efter lägenheter idag också eftersom att både jag och pappa vill komma närmare stan, och i början när vi började snacka om att sälja och flytta så var det tänkt att vi skulle köpa en trea som vi skulle bo i tillsammans. Men tror att vi köper varsinna lägenheter men nära varandra.
Och hitta en jätte fin idag i Årsta som var perfekt asså inte så himla dyr heller, det första jag gjorde var att ringa sara så hon kunde kolla på den eftersom att vi vill bo tillsammans:) Hon tyckte också om den genom att bara kolla på bilderna så vi ska på visning den 13/4 :D Kul att kolla på den i verkligheten ;P
Tänkte lägga upp en bild på de söta badrummet men nu hittar jag den inte ;)
<3<3

 

Jag & söta sara :)




Kommentarer
Postat av: sara

BÄSTA !!!! Hoppas vi flyttar snart ! :D fy fan vad kul vi ska ha !! :D love you

2010-04-06 @ 10:29:03
URL: http://saraahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0