Sliiiiiiten ...

Riktigt sliten, inte för att jag drack igår utan för att jag helt enkelt sovit för lite.. Orkade faktist inte gå utanför dörren idag. Har legat och sovit hela dagen tills ida skulle komma hit och hämta sina pengar som hon lämnat här.
Robin= bror gjorde middag till mig. Det blev Wok riktigt gott!:) Hade inte han lagat mat hade jag aldrig orkat äta idag, för har verkligen varit helt slut hela dagen!
Och tror ni att det kommer bli lätt att somna nu, eh nej ? Robin och hans polare plus en högljud pappa sitter i vardagsrummet och dricker för fulla muggar. Musiken på högsta volym.. Skithögar ;)

Aa men kanske skriver ett till inlägg ifall jag inte hinner somna men annars så skriver jag imorgon när jag vaknar Puss och godnatt sötnosar <3

 

Världens bästa bror ! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0