<3

Hej igen :D
har varit dålig på att skriva men har haft helt fult upp med att leva livet:P
Idag har jag bara legat och kollat på film sen åkte jag och världens bästa storebror in till stan för att träffa pappa, vi gick ut och åt. Det var riktigt gott och blev sjukt mätt !
Sen tog vi en taxi hem för att robin skulle hinna se fotbollen :)
Medans fotbollen var så spelade vi monopol. Det är sjukt roligt att spela det nån gång ibland men det tar sånn jävla tid bara ! :P

Imorgon är det tisdag och då har jag inget speciellt inbokat :D Vi får se vad som händer <3

 

Muppbild från cypern <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid kul med spel kom hit så ska jag piska er med lite...........Back gammon ,haha ;-)

(bergis jag som förlorar eftersom jag lärt er)haha

2010-12-28 @ 10:38:50
Postat av: Viola

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

2010-12-28 @ 15:51:27
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0