Helgen <3

Ja då var det söndag igen då, helgerna går alldeles för fort! Men snart är det ju ledigt ett tag iallafall, det är ju hur skönt som helst!:D hoppas bara på att det blir någon kryssning nu under lovet :) helgen var iallafall helt okej, inte tråkig men heller inte jätte rolig:) I fredags så satt vi bara hemma och drack, robin och dom drog till puben ett tag så jag,sara & Elisa satt och prata gamla minnen osv :) men killarna kom tillbaka efter ett tag så det blev kul iallafall:) blev lite mycket kanske, för har en lucka där jag inte kommer ihåg när jag gick och la mig:) Igår så följde vi med till puben och hade rätt så kul :) vi skulle igentligen till Skogås på lokalfest, men vi kom inte så långt:P vi drog hem ett tag innan killarna:) och när dom kom hem så blev det liv i luckan !! Robin skulle bada mitt i natten och ramlade i badkaret och rev hela skiten. Lät som det var värsta slagsmålet inne på toan haha! Och idag då, har bara legat på soffan och kollat film och fotboll med robin & Christian ! Känner mig verkligen inte nyttig efter det vi proppat i oss idag :) vi åt ravioli till frukost, pizza till lunch och en hamburgare till middag:P sen har vi druckit en massa cola ätit chips , choklad...! BLÄ :/ Nä nu blir det läggdags, längtar redan till nästa helg <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0