Måndags morgon..

Dumma väckarklocka!!!! Ställde den på 7 så att skulle hinna vara på cafét vid 9 men icke sa nicke ! väckarklockan ringde ju för fan vid 9 :O Hur ska jag hinna göra soppan nu ?:S
Nej men nu måste jag dra ! Har endå hunnit duscha och sminkat mig på en halvtimme det är väll endå bra !!:)

Juste idag ska jag till banken oxå, skriva på en massa papper så vi får tillgång till företagskontot och så att min faster får en internet dosa så hon kan betala alla räkningar :P
Men skriver lite senare..
Puss på er <3<3



Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Lust att vinna ett presentkort laddat med 250kr?

Besök då min blogg och delta i tävlingen.



Ber om ursäkt om du inte är intresserad! <3

2010-12-06 @ 17:12:18
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0