Saker som hänt 2010 <3

Ja det har ju hänt hur mycket som helst de här året känns det som ! Visas saker kan jag inte riktigt skriva här i bloggen, eftersom jag inte vet vilka som läser den :) Men tänkte lägga upp lite bilder på dom roliga sakerna som hänt iallafall :) Kommer inte när allting hänt så skiter i att skriva när skriver bara i ordning :)

Den största grejen är nog att jag flyttat från villan i farsta strand, kanske inte jätte roligt men livet blev helt annorlunda på grund av det ! Och det har nog gjort mig till en ny människa :)<3



Jag har opererat mig 2010 ! Det bästa jag gjort i hela mitt liv, värsta smärtan ! Men det vare värt <3



Flyttade till nacka en snabbis! Det var kul så länge det varade är det enda jag kan säga om de <3



Jag har köpt en liten hund, som också är helt underbar! Dooooooris ! <3



Jag har varit på rhodos en vecka och krökat värre ån någonsin, minnen ! <3



Jag gjorde en riktigt ful tatuering på fyllan som jag ångrar sjukt mycket ! Haha </3



Jag var på ännu en resa som var i cypern, där hade jag också sjuk kul ! :D<3



Jag och elisa var också på en tripp upp till dalarna ! Och somvanligt en massa alkohol i bilden :)<3



Jag har också blivit café ägare till ett café som ligger på östermalms torg :D<3

Det var lite kort om vad som hänt 2010 !:D Självklart har det hänt sjukt mycket mera men det var väll det jag minns mest ! <3<3<3






Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 JA det har varit "ett riktigt år"

Får se vad vi gör med detta!!!

Säger bara "Grått nytt hår"haha tyckte den var lite kul/snodd

2011-01-03 @ 11:49:52
Postat av: Frodo

Att du har öppnat ditt eget café är ju så sjukt coolt så det är vansinnigt. Det är typ lika coolt som att Johnny Depp plötsligt skulle ringa på hemma hos mig och berätta att vi är halvbröder. Eller som att man vaknar och ser att man har skrivit en as bra 8e Harry Potter bok i sömnen. epic

2011-01-12 @ 02:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0