Shopping !:)

Idag har jag bara varit hemma tänkte jag skriva men kom ju på att jag var i farsta med Tove & Omar :)
Hittade allt jag hade på shopping listan, Vilken tur va? :)
Sov ett tag när jag kom hem, är trött hela tiden känns som att det är något fel på mig. Men det känns som att det inte bara är jag som är en sånn! Finns ju andra som också kan sova hela hela hela tiden, tex Elisa ;)
Efter jag sovit ett tag så gick jag och Robin ner till maxi och åt en plankstek. Var riktigt gott men blev mätt direkt så åt verkligen inte upp hela :)
Sen gick vi förbi solariet och solade i 20 min ;) Sist jag skulle sola så tog den ju pengarna men sen fungerade det inte så fick ta igen det nu istället :)
Ska kolla lite kryssningar nu eftersom vi tänkte åka på jullovet men återkommer inom kort:D










Man kan ju aldrig avsluta en shopping runda utan underkläder, eller hur ?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0