Snöstorm !

Vaknar lite för sent somvanligt, skulle upp vid 8 så jag hade hunnit duscha och sminka mig osv men men får väll gå runt och se ut som en zombie ;)
Tur att jag solat som man inte ser ut som ett lik oxå ;)
Fy fan vilket väder det är ute ! Först såg jag bara snön och tänkte "gud va mysigt" men sen såg jag hur blött det såg ut. USH hatar det !

Juste hade såååå sjuka drömmar inatt asså, först var det en helvetes dröm som inte var bra alls, men sen så drömde jag något som var riktigt bra hihi :D

Nä nu ska jag ut med doris sen ska jag och elisa in till cafét och äta frukost :) Är sjukt sugen på varm choklad :)
Puss på er <3<3




BLÄÄ

Kommentarer
Postat av: Damla

Håller med, hata vintern....

2010-12-19 @ 10:52:06
URL: http://damla.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0