2010-02-17 <3

Jaa jag hann inte skriva någor imorse eftersom att jag försov mig somvanligt :P Vaknade vid sju då jag igentligen skulle åkt hemifrån men men sånt är livet..

Var " tvungen " att gå in på pressbyrån idag och hämta min ring som jag glömt hemma hos M som faktist inte var med flit! Det var lite pinsamt faktist, för när jag ställde fram ramlösan som jag skulle köpa kom han med en rätt jobbig kommentar ..
- Är det ännu en onödig dricka?
Haha bara för att jag berättade för han i fredags om min (smarta) idé om att gå in där varje dag och köpa en cola för att han skulle lägga märke till mig. Guud vad han skrattade!:P


Men men idag har jag inte gjort så mycket var i skolan sen hem och äta,  sen har jag bara varit hemma med ida och försökt fixa så man kan ha ringsignal på min dumma mobil! Nu ska jag kolla på någon film som hette YEAR ONE :) Men kanske skriver ett inlägg lite senare ifall jag får riktigt tråkigt!
Puss På Er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0