2010-02-19

Det vart inte som jag trodde, okej filmen var skit äcklig som vi kollade på igår kväll! Malin var så rädd att hon inte vågade kolla. så hon la sig under täcket och somnade istället. Så lg jag dr helt ensam TACK MALIN :@<3
Vaknade typ vid tre av att det var så himla varmt, har börjat få tillbaka de där igen att jag typ ligger och dör av värme på nätterna! Så jävla jobbigt :/
Men iaf sen väckte pappa mig klockan fem av att han skrek på övervåningen om att någon dörr varit öppen hela natten. Så var tvungen att gå upp då också, då hade tydligen jag glömt och stänga altandörren så den hade stått öppen hela natten *Burr*
Sen var det bara att gå och lägga sig igen :D
Och imorse bestämde jag mig för att jag inte orkade gå till skolan idag heller så vaknade nu :P
Men nu ska jag upp och äta..
Puss&kram


Bild från halloween XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0