2010-03-01 <3

Nu är klockan över tolv och det betyder att nu kan jag skriva i bloggen igen :D efter i fredags har jag bara tagit det lugnt! Pallade inte göra någonting i lördags så tog det bara lugnt och kollade på film med tove, men det var skönt det med !:D
Idag har jag inte heller gjort så mycket vaknade ganska tidigt sen åkte jag pappa och tove till farsta och efter det hem till esa. Vi gick ner till värdshuset och käkade för ett helt kompani sen hem igen :)
Nu sitter jag hemma hos ida och ska snart kolla på luftslottet som sprängdes, har velat sett den hur länge som helst nu !=)

Men kanske slänger upp ett inlägg innan jag går och lägger mig,







Lite bilder från helgen !! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0