<3

Jag tycker faktist det är lite små skönt att SL är som dom är, då slipper man iaf gå till skolan :)
Kommer inte komma till skolan imorgon heller, eftersom hela gröna linjen är avstängd och ersättningsbussarna typ inte går dom heller! Men mig skadar det inte hihiihhi :D
Ida ska sova hos mig ikväll så vi ska bara kolla film och ta det lugnt och imorgon ska jag köpa nya piller till mina naglar&håret så det växer och blir starkare :D
Sen ska jag äntligen ringa och boka min tid till de där andra, ni som känner mig ni vet vad jag menar WIIHOO !! :)
Nej nu blir det en movie, kanske skriver senare
Puss Puss

En gammal bild på mig & cassandra! oförglömliga tider asså ! ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0