<3

Jackan vart ren och riktigt mufflig, så medlet fungerade alltså det är bra ! :D

Nu ligger jag i sängen och laddar ner något nytt photoprogram mitt gamla var så himla tråkigt hihi. Ida ska sova här inatt igen så det blir väll kolla lite film sen sova :)
Lär ju inte kunna komma till skolan imorgon heller. * sköönt *

Det hände en lite sak här på kvällen som jag inte tycker är helt okej, kanske inte skriva om det i bloggen men orkar inte bry mig.
Det känns som att två människor verkligen inte tycker om mig efter att jag började umgås med ida, och jag vet inte ifall det är mitt problem och att ni skyller allting på mig innerst inne. Ni tycker att Ida blivit annorlunda sen hon började umgås med mig, och det kanske hon har inget jag kan svara på men jag känner inte att hon beter sig på någon konstigt sätt iallafall! Och ni kan inte ens ge det en chans att vi alla kan umgås tillsammans för att ida blir så "konstig" när hon umgås med mig. Vi har aldrig umgåtts tillsammans allihopa så ni kan faktist inte säga sådär tycker jag !

J
ag ska inte behöva skriva vilka det handlar om för att ifall ni läser det här inlägget tror jag ni förstår vilka ni är^^


Nej nu blir det movietajm men kanske lägger upp någon fin bild lite senare ifall fotoprogramet fungerade bra annars säger jag  GODNATT <3<3

 

 

28 DAGAR KVAR <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0