<3

Riktigt skönt var det med en varm dusch :) Nu ligger jag i sängen och väntar på att en film ska bli klart !
Imorgon blir det skola för nu har tunnelbanerna börjat fungera igen.. vet inte ifall det är posetivt eller negativt?! Det är jobbigt och tråkigt att gå till skolan men det är lika tråkigt att vara hemma varje dag!
F*n jag vill aldrig bli pensionär :(

Tänker inte skriva värsta svar på tal.. inlägget tillbaka för jag har ingenting med erat tjaffs att göra och jag har verkligen inte sagt att det ska bli bråk igen ? Sa bara vad jag tyckte och tänkte och det känns som om att ni skyller allting på mig ?

Imorgon efter skolan blir det solning med ida, min mage börjar bli riktigt brun nu men man är ju aldrig nöjd vet ni väll ?;D

Längtar till sommaren så slipper man sola solarium :P<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0