Bitter ✫

Ush tycker verkligen inte om den här vintern asså !! Blir på dåligt humör hela tiden och vill bara gå i ide men det är bara att kämpa snart är det vår JIPPI !
Helgen var väll sådär om jag ska vara ärlig, i fredags åkte jag och tove till sandsborg och drack lite med drömkillen från pressbyrån:D Det var väll det bästa på hela helgen <3

Igår var vi hemma hos jim i bredäng då var jag inte på party humör över huvudtaget satt typ tyst på en stol hela kvällen. Riktigt tråkigt !!
Men jag har iaf bestämmt mig för att jag ska vara nykter hela nästa helg, och då får vi se hur det går hihiiihh :D
Juste det är ju alla hjärtans dag idag också fy tycker inte om den dagen ! Inte i år iallafall :(</3

Lite trött asså !:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0