God morgon ;D

Idag känns det lite bättre faktist, kanske för att det inte är en äcklig söndag eller alla hjärtans dag ! :D
Fan jag hatar att gå upp så tidigt det känns som att jag är sjuk varje gång jag vaknar eller så kanske jag bara inbillar mig det för att jag typ vill vara sjuk hihi ;D

F*n vilken underbar vänn tove är asså, pappa hade bokat möte idag hos advokaten klockan 9. Men så vart pappa dålig igår och föll ihop på köksgolvet så han valde att inte följa med dit idag. Och då har jag en sånn underbar vänn som sätter sig och åker från djurö halv åtta på morgonen och åker in till stan för att följa med mig dit. Och mötet kanske tar högst en halvtimme !
RIKTIGT SNÄLLT !! :)<3

nej undra ifall jag ska ta och vila ett tag till eller om jag sitta här och nörda ska åka om en timme. Får nog sitta här och nörda annars kommer jag inte vakna sen!
Men vi hörs senare Pussilipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0