Kväll igen..

Japp då var det kväller igen... ;P
Inget speciellt har hänt idag heller, eftersom det är en tråkig vardag !! Två lektioner i skolan idag sen skulle vi ta några öl med niklas så Tove följde med mig hem. Men några öl vart det iaf inte :( På vägen hem åkte vi förbi solariet i gubbängen och solade MUMS ;P
Klart att alla vill en solbränd kropp, eller har jag fel?
Efter det åkte vi hem till mig och åt Köttbullar & makaroner, och vet ni ? Han vad han nu heter den snygga killen som jobbar på pressbyrån jobbade när jag kom hem ( det gjorde han imorse oxå ) men iaf jag tvingade tove att gå in och köpa ciggaretter så jag fick spana lite på han! Jag dör så snygg är han !! :D
Imorgon blir det en latte & bulle så man får njuta lite till. hihi XD
Men nu ska vi kolla film, kanske skriver lite senare vem vet ?;)
Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0