Skola idag :(

Har inte hunntit skriva i helgen, men helgen var helt okej ! :) I fredags var vi hemma hos kim i tumba och drack lite. Jag ida och tove sov kvar där vi orkade aldrig åka hem.
På lördagen hjälpte vi pappa att skotta taket sen på kvällen åkte vi hem till Jim i bredäng det var oxå helt okej :D
Tove åkte hem lite tidigare än mig och ida, vi åkte hem runt fyra och i slussen träffade jag Basse som jag inte har träffat på hur länge som helst. TRor inte han kände igen mig först men sen skrek han bara rakt ut "MAaaax gamla flamma ;)"
Igår sa jag till mig själv att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt men det gick inte så bra, jag och Tove åkte till Jim igen och tog några öl och kollade på fotbollen :)
Nu vet ni hur min helg såg ut iaf :D Men nu ska jag springa till t-banan och gå till den där jobbiga jävla skolan ! :(
Puss sålänge :)<3

Klockren bild på mig & Niklas ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0