Aldrig någon som bara kan fungera utan problem !

Kom hem för ett tag sen från en riktigt seg dag i skolan ! Tiden har gått riktigt sakta idag :(
Men iaf när jag kom hem och in i mitt rum hängde min dunjacka på dörren som varit på kemtvätt i snart två veckor, jag vart riktigt glad när jag såg att den kommit hem.
Men sen när jag tar bort plasten och ska prova min favorit jacka då märker jag att dom dumma idioterna inte har torktummlat luvan på den och alla vet ju att Boomerangs vinter jackor är hur fluffiga som helst ?!  Men icke luvan bara hängde där som om att den vore död ifall den nu hade haft ett liv ;P
Så nu måste jag leta efter några bollar som jag kan torktummla den med, för sådär tänker jag fan inte gå runt :(
Nu ska jag springa till tvättstugan :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0