Bada är mys!:)

Har precis ätit klart middagen med mamma, nu ligger jag i ett riktigt varmt bad:) Så jävla skönt att bada det är nog det bästa jag vet och speciellt när jag kan ha datan här då blir det ännu bättre :P
Ska nog ringa sara när jag badat klart och se ifall jag kan träffa henne en snabbis, nu när jag endå är så nära !:)Juste pratade med tove idag, ett ganska långt samtal om en liten hemlis fy fan va hon skrattade :D Saknar henne när jag hör henne skratta haha  <3
Men hon sa iallafall att hon skulle komma till skolan imorgon hoppas hon håller det också! Det var ett tag sen jag träffade henne nu :P
Men nu ska jag upp från badkaret börjar bli riktigt varmt här i:P
Men skriver ett inlägg lite senare :)<3


Miss you!</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0