Bättre sent än aldrig .. :)

Ja nu var det ett tag sen jag skrev riktigt mycket känns det som, men har haft fullt upp hela helgen :)
Igår fyllde pappa år GRATTIS pappa! Men då vart det middag och tårta osv. Sen gick jag och ida ut med niklas, firren och någon till!
Kvällen vart väll sådär vi hade inte så mkt pengar så det var inte så roligt men bättre än att sitta hemma !
Juste får ju inte glöma och skriva att jag träffade Milla inne på catteline det var ett bra tag jag träffade henne nu ;P

Idag har jag inte gjort så mycket bara legat hemma och tagit det lugnt, vi var uppe hos ida ett tag också och åt grekisk sallad :P
Men nu ligger jag hemma igen nerbäddad i soffan och kollar på johan falk ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0