Saknar dig och vill ha tillbaka dig :(

Jag undrar vad det är som är så speciellt med just dig ? Du är ju en helt vanlig kille?
Det var riktigt länge sen nu men så fort jag hör ditt namn knyter det åt i magen, hårt !
Jag vet att alla som läser det här kommer tänka på fel person eller kanske inte dom som känner mig riktigt väl men men!
Saknar dig riktigt mycket och vill att du ska vara min min min...
Men tyvär så gick det ju inte ( förstår fortfarande inte varför) </3
Skulle vilja spola tillbaka tiden och ställa allt till rätta, vad det nu var som var fel!
Vill lägga upp en bild på dig men kom på att jag skiter i det :)
Men kommer alltid tycka om dig fast jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka dig :/<3
I might have only been a summer fling for you but you weren´t for me....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0