Godermorgon alla glada !:)

Ush idag när jag vaknade var jag inte allas lika pigg som igår :( Var jätte trött så var det helt svart i mitt rum så ville verkligen bara ligga kvar där heeela dagen, men då kom en grinig pappa in och sa att det var frukost !:/ Sen mumlade han någonting om att katten skulle ut för att han hade stått och MJUAT?! Aja jag orkar inte bli sur för hans jävla hysteri går över på fem min om man skiter i att svara, det har jag lärt mig !:P
Men nu ska jag fortsätta sminka mig så jag kommer iväg till skolan, idag blir det inge gå och lägga sig sent. :D
                                                                PUSS PÅ ER SÅLÄNGE !:D<3


Kommentarer
Postat av: Ann Rosén

Det är bra Ida det är bara att saga JA så ger han sej hälsningar en som varit med i typ 25 år haha

2010-01-14 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0