Hahaha den roligaste vurpan ;)

Nu är jag hemma igen, kvällen vart inte riktigt som planerat! Igentligen skulle vi åkt iväg och bowlat jag ida,sara,niklas,kim & någon till men sen vart det knas i sista sekunden som vanligt.
Så vi åkte hem till mig sminkade oss och började dricka, sen ringde jag min bror och frågade ifall vi fick sitta nere hos honom men då ville han att vi skulle komma till kenny ist! Så jag ida & sara åkte dit!
Kvällen vart lyckad lte tidig hemgång kanske men det är skönt det oxå !
Juste kan ju inte glömma att skriva om alla tre´s vurpor vi gjorde ! 
Backen ner från Kenny var ju inte att leka med asså den  var hur brant som helst, HA HA HA ! Först ramlade jag och sara på varanda, och jag kan ju inte säga att UGG,S har det bästa halkgräppet iaf ;P sen skulle Ida göra de bästa av situationen och inte ramla så hon sprang ner för den långa backen och klarade sig hela vägen förutom i slutet när hon typ gjorde en frivolt HAHAHHAA XD
Men nu är jag hemma iallafall och ska snart gå och lägga mig:)
Godnatt höres imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0