Jag är MVG ?:P

Sitter på en riktigt tråkig datalektion USH :(
Men äntligen är jag klar med hela kursen och JIPPI ida fick ett mvg wiihhoo :P
Typ första gången i hela mitt liv, har aldrig varit något för skolan men nu äntligen fick jag det:P
Snart är det lunch och idag får vi pasta med köttfärssås. Smakar säkert lika dant som allt annat haha men men är hungrig som fan, så det duger;)
Lite skillnad när Tove är i skolan mycket roligare än att vara utan henne! Nu finns det iallafall lite skratt  :D:D Spelar ingen roll ifall det är helt dött och tyst i hela skolan vi har lika roligt för det hihi <3<3




*host* För tillfället ;)<3

Kommentarer
Postat av: Ann Rosén

Kul och grattis,allt går bara man ger sej fan på det.

Och roligt att Tove har hittat tilbaka,peppa varann nu då

2010-01-22 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0