Lååång dag :)

Fy fan vilken dag asså! Vi vaknade hur tidigt som helst, hade inte lång tid alls på oss så vi i princip bara upp sen in i taxin:)
När vi kom fram till terminalen så var det någon som roppade ida efter mig, så kollade bak och där stod Kenny helt plötsligt och skulle på något med jobbet :)
Resan var helt okej, tog första ölen klockan 8 sen gick det utför!
Pappa och esa vart skit fulla och ramlade runt och hade sig, i Åland försvann dom så vi gick av för att leta efter dom men sen helt plötsligt när båten skulle åka så fick vi springa för att inte missa den! Så vi sket i dom, men när vi kom på igen så såg och esa! Vilken tur ! ;)
När vi klev av båten i stockholm så var esa borta så jag ida och  pappa fick ta en egen taxi hem och han vet jag inte var han tog vägen. Vi kom bara till farsta centrum tills vi vart avslängda för att pappa började bråka med texikillen, tur att det stog en till taxi där då hahaha ;D;D

Fy fan va skönt det var att komma hem asså ! Men då var det bara att sminka mig sen in till stan :P
Vi började på nivå där träffade vi fribbe & emil sen fanny & richard. När vi tröttnade på det där skit stället så drog vi till något annat luffar ställe med bara hippies på medis! 
Där tog vi en cider sen åkte vi till något medeltidsställe i gamla stan. HAHA fy fan kommer aldrig glöma den där dagen ;)

Skönt det var att sova sen då ! =)<3 
 jag luktar bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0