Myspys..

Fan vad jag älskar dig sara gud va glad jag är att jag tog mod till att ringa dig igen efter nästan tre år  ! :)
Idag har vi haft ännu en myskväll, vi var ute på långpromenad med hundarna i ungerfär 40 min, och kan lova er alla att vi var dom fulaste som fanns och hitta just då ! Jag hade på mig saras brors kläder som inte alls var första !! ;)(A)
Och det roligaste vara att vi var tvungna att gå förbi centrum för att sara skulle köpa cigg.;P
När vi kom hem frös vi så mycket att vi tog en kopp kaffe och sen hoppade ner i ett varmt bad, det enda vi snackade om i badkaret var våran drömlägenhet som vi förhoppningsvis SNART ska få flytta in i !:)<3
Gud vad jag längtar tills imorgon HELG HELG HELG !!:)<3<3

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0