Nästan klar =)

Nu är jag nästan klar med allt :) Jag har solat, städat mitt rum men inte fixat naglarna men det får jag ta och göra lite senare ;P Nu ligger jag nerbäddad i soffan med datorn & min mobil!
Jag har fastnat för ett spel på min fina Iphone kommer inte ihåg vad det hette nu, men man åker runt i en röd släde och ska ta upp en massa paket osv ;) Riktigt roligt <3
Ikväll blir det att sova tidigt eftersom man måste upp tidigt imorgon :/
 Men ska iaf kolla på filmen Johan Falk med pappa innan jag går och lägger mig, den börjar 21.00 på 4;an :D
Juste min katt har blivit magsjuk tror jag :( han råkade bajsa på sig på mattan inte mysigt, men stackarN ! :(:)<3


                           

                  HAHA stackarn, men jag och tove hade lite roligt i sommras & satte på han min pälsväst!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0