Nu är man riktigt trött !!

Äntligen sovdags, har varit med ida hela kvällen och försökt fixa min blogg och kollat slut på Tusenbröder.
Det måste ju nästan varit den bästan serien som finns !! Jag och Ida nästan skrek rakt ut när det var slut, nu är det bara filmen kvar vi ska se, Längtar :D
Och bloggen kunde vi inte fixa sjäva haha jag fattade ingenting och ida visste inte heller riktigt hur man gjorde men som tur var så hade vi Filippa till hjälp, Idas systerdotter:D 
Tack så jätte mycke Filippa :)<3
filiona.blogg.se
Nej men nu ska jag ta och sova så jag orkar upp till skolan imorgon, börjar klockan 8 så måste gå upp vid 6 :(
Godnatt allesammans ;D<3<3<3

VÄRD ATT SE, OM NI INTE REDAN GJORT DET !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0