Nyår :)

Visste att det skulle bli såhär att jag alltid skulle vara helt efter på att skriva men ska försöka bli bättre :)
Tänkte skriva om nyårsafton några dagar senare haha :P
Men men det var iaf den bästa nyårsafton på länge det var jag,sara,malin och ida, kvällen började med att vi åt middag hemma hos mig med pappa och esa :)
Sen drog vi hem till jimmie i farsta och var med robin och dom medans vi väntade på kim och kompani som vi skulle möta i slussen vid tolvslaget!
Efter att vi varit i slussen och sprungit från väktare för att komma dit upp med raketer vilket man absolut inte fick, drog vi till någon fest i Årsta.
Kvällen var riktigt lyckad förutom att jag gjorde den största TABBEN och ramlade ner för en trappa inomhus på festen med en kille som jag bara skulle ta ett litet snack med och säga att sara tyckte han var snygg HAHA ! ;D Aj vad jag hade ont i foten dagen efter!!!
Sen var det en till rolig sak att den personen som alltid är nyktrast av oss fyra var den som var DYNGIGAST den här gången och vem kan det vara om inte IDA FOSSI ! :D<3


Kommentarer
Postat av: ida

2010-01-06 @ 18:35:42
URL: http://fossi.blogg.se/
Postat av: ida

och så full komemr du nog aldrig få se mig igen :P

2010-01-06 @ 18:36:41
URL: http://fossi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tror du på det själv eller?;)<3

2010-01-06 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0