seeeg dag..

Man kan ju inet påstå att jag är duktig på skriva iallafall, men hinner typ aldrig :P
Riktigt trött idag orkade inte ens gå upp till skolan för vi gick och la oss typ halv fem, var helt slut imorse !=/
Alltså inte en glad pappa, han vart riktigt förbannad. Tur att han är sur i fem minuter sen går det över.
Igår var jag dougla,ida och patric på bio, vi kollade på SNABBA CASH på heron.
Kan ju inte direkt säga att den var dålig men den var inte så bra som jag trodde men det är ju bara för att man hört om den överallt hela tiden!
Ikväll ryktas det om pulka åkning i parken eller som tove kallar det " liksäcks åkning "
Tror det blir jag ida tove douglas och patric :D
Sen ska tove sova kvar här som hon gjorde varje dag förut men nu var det typ två månader sen :D:D
Skriver lite senare ska kolla på film nu <3



Också värd att se ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0