Ssöööönnnndaag :'(

Fan jag tycker inte om att vakna upp på en söndags morgon, och att det är skönt för man vet att man kan ta det lugnt hela dagen. Men endå så vet man att det är skola imorgon :(
Det finns tre saker jag måste måste fixa idag!!

1.Sola
2.Fixa naglarna
3.Städa mitt rum

JIPPI pappa ringde precis till canal + fy fan va underbart nu får jag alla kanaler förutom sporten men den skiter jag i ;) Men jag får alla vanliga kanaler, alla film kanaler och resten av allt man kan kolla på Wiiihhoo !:D
Nej nu ska jag börja städa lite lätt, ser ut som fan i mitt rum!:)
Skriver när jag fixat klart allt !:)<3

                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0