Tänkte bara säga Good Night ! :D

Nu ska jag gå och lägga mig, har sakt till mig själv att jag ska gå och lägga mig runt tolv varje natt annars får jag ingen sömn över huvudtaget ;P
Imorgon är det redan onsdag och då är det bara två dagar kvar till helgen. JIPPI! :D
Jag tror faktist inte att det finns något bättre än helg, den är undervar fast man tar det lugnt också! Pratade med malin idag och frågade ifall vi skulle ta en lugn helg men nej nej nej aldrig! Varför skulle Alkis malin kunna ta det lugnt en & då menar jag verkligen en helg ?:D<3
Nej men nu är det slut på det roliga Puss & kram och sov så gott! :D<3

                                                      


Kommentarer
Postat av: Malin

Maha! Du kan inte heller ta det lugnt en helg, jävla ida som gör att man bli alkis!

2010-01-13 @ 18:41:20
Postat av: Anonym

Ät något!

2010-01-22 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0