Vad skulle man göra utan er 4? <3

Det finns fyra tjejer som jag aldrig kommer släppa taget om, och det är en sak som är säker!
Igentligen skulle jag aldrig behöva nämna vilka ni är men gör det iallafall så ni vet om ni nu är osäkra !<3

Går efter bokstävsordning så ni inte tror att någon betyder mer än någon annan ;P
 
Ida Fossi= Är en toppen brud, i början var hon riktigt blyg men det har hon släppt för länge sen<3
Malin Landqvist= Finns inga ord förutom Full&lycklig jo klart det finns men det är svårt att hitta ;)<3
Sara Ahlin= Ordning och reda ska vara, är väll rätt ord?! eller? Finns mycket mera men du är bra älskling<3
Tove Zakrisson= Glömmer aldrig dig och alla fina minnen älskling,synd att det har blivit som det blivit!</3

Har så jävla kul med er tjejer vi kan ligga hemma i min säng och äta ostbågar och dricka öl + Mariokart som riktigt grabbar, men sen ifall någon ringer och ber oss komma någonstans så flyger vi upp fram till spegeln och garderoben så är vi klara på FEM TIE kanske ;) Love till er  <3

Men vill bara tillägga en sak att jag saknar dig riktigt jävla mycket TOVE ZAKRISSON ! :(:(
Du var det enda jag hade ett långt tag du ställde upp i vått och torrt och det vet jag att du skulle göra än idag, inge tvivel för fem öre ! Men det går inte att förklara med ord hur kul vi haft i alla dar och då har vi inte ens haft åldern inne. HAHA ;D
Men vem vet det kanske kommer tillbaka en dag och hoppas det så innerligt mycket det vet du !
Love you bejbi ! <3



Kommentarer
Postat av: Ida

sötnos! skulle inte klara mig utan dig heller!

2010-01-06 @ 21:40:24
URL: http://fossi.blogg.se/
Postat av: sara

gullunge <3 jag älskar dig mest ! du är bäst och ja det ska vara ordning och reda ;)

2010-01-06 @ 21:49:45
URL: http://saraahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0