Eclipse !<3

Kom precis hem från sickla, varit och kollat på bio med elisa. Vi kollade på den 3e filmen av Twilight=) Fy satan va bra den var asså, det var nog den bästa film jag någonsin sett i hela mitt liv. Helt sjuk asså ! Jag och elisa satt och rös under hela 2 timmar på biografen. För er som inte sprang till premiären SE DEN NU ! Imorgon ska jag till forum och köpa första och andra sen är det bara att vänta tills tredje kommer ut på dvd så jag kan sitta och kolla på dom tills jag tröttnar, vilket jag aldrig kommer göra ! Fattar inte hur man kan göra så himla bra film/filmer ?! <3<3
Och tänk er att få en kyss av Robert Pattinson Skulle inte smälla av då ? Det kan jag säga att det hade jag gjort !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0