Åk aldrig ciao med malin ! ;D

Eftersom jag inte har skrivit på ett tag finns det en massa att skriva om ! Och en rolig sak är att jag och malin har köpt varsin Ciao.. Och för er som inte vet vad det är så är det en moppe som är typ som en cykel !;D
Jag köpte en röd som tyvär inte fungerade och är inne på lagning just nu, och malin köpte en blå som vi båda åker runt på för tillfället !
Nu ska ni få höra en rolig sak; Vi åkte endå ut till täby för att hämta malins moppe och när vi kommer hem var vi jätte ivriga och ville åka hela dan, och det gjorde vi också eller inte hela, eftersom att vi hann komma ner till nyckelviken innan vi ramlade ! Vi åkte ner för en ganska lång/bran nedförs backe som endast bestod av GRUS.  Och i början av backen började jag bli rädd och vill hoppa av men det gjorde det inte bättre, för malin skulle bromsa och det gjorde att vi flög åt helvete.. Först moppen sen malin sen jag hahahhaha.. ! Vart inga allvarliga skador förutom lite blåmärken och skrapsår hahaha ! ;D

  
Ps, malin gråter inte hon skrattar ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0