Då bär det av till rhodos då ! :D

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev något mer igår och idag, men har haft fult upp med att packa det sista osv.. :)
Nu åker vi snart fan va skönt det ska bli !! :D Taxin kommer om ungefär en timme sen ska vi bara hämta upp david i T-centralen sen åker vi mot arlanda :D Vet inte riktigt ifall jag kommer kunna blogga någon när jag är där nere. Ifall jag hittar något internetcafé eller ifall dom har datorer på hotellet så slänger jag in en inlägg lite då och då ! :D Men men annars får ni ha det så skönt här i "kalla" sverige medans jag ligger på en riktigt varm strand medans solen bara steker och gör min hud RIKTIGT BRUN! Det ska vara mellan 30-33 grader hela veckan som jag har fattat det iaf ! Mmmmm NICE ..!!
Hare bra puss på er <3<3


 

<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0