Länge sen jag skrev nu igen ! :/

Nu är jag tillbaka igen, det var ett tag sen jag skrev nu. Och jag har ju inte berättat hur det var i Grekland :)
Resan var helt okej lite mycket små bråk mellan oss som åkte bara men annars var det riktigt nice ! :D Vi gjorde en massa roliga saker som:
  • Hyrde trampbåt
  • Festade galet mycke
  • Solade till alla blev knall röda
  • Åkte party båt
  • dök/snorklade ^^
  • shoppade
  • ÅT MAT ;D

Vi var nyktra en dag på hela resan och det var för att vi skulle upp tidigt dan efter och dyka, annars var vi dyngraka varje kväll !
Sen träffade vi en underbart skön brud som bodde i luleå och jobba som inkastare på ett ställe där. Vi blev riktigt bra polare och var ute sista kvällen för då var hon ledig. Vi hade as roligt och bestämde att vi skulle åka hem till henne v.28 men får se ifall det blir något nu. Malin skulle jobba den veckan också :(

Men men Resan var kanon och nu är det bara 35 dagar kvar tills jag står på arlanda igen för att åka och kröka ännu mer nere i cyperN ;D<3<3


 

Ps. Längtar tillbaka :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0