Lugn kväll !

Idag fick det bli en lugn kväll, blev lite för mycket dricka igår IGEN ! Vi firade att ida tog studenten så vi satte oss på snaps och hällde i oss vodka redbull somvanligt  !;D
Och idag när jag vaknade så mådde jag inte riktigt okej! Var så sjukt bakis och kändes som om att jag hade feber. Så jag och malin har tagit det lugnt hela dagen/kvällen ! Vi har bara legat och kollat på filmer och varit nere på ica maxi och handlat ! Sen fick vi för oss att vi skulle göra plankstek och det vart riktigt gott faktist ! Någon vi måste göra om. Nu vet jag inte riktigt ifall jag ska lägga mig i ett varmt bad eller ifall jag ska hoppa ner under täcket och sätta på en film och sova !;P
Kanske skriver lite senare ifall jag inte har somnat :P



visst blev det fint?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0