2010-03-08 <3

Guud va jag är dålig på att skriva på helgerna helt sjukt asså ! Men jag hinner aldrig det är alltid något som är i vägen ;P

Fredag:
Jaa vad gjorde jag i helgen nu då i fredags var jag ute med släkten från djurö haha nej men tove och hennes bror,kusin blabala ... sen var ida med också:) Det var helt okej i början men sen vart det lite tjaffs somvanligt men men sånnt är livet :D

Lördag:
I lördags så träffade jag philippa som jag inte träffat på hur länge som helst vi skulle hem till henne och kolla film och bara ta det lugnt men så vart det ju självklart inte ! Vi hann faktist gå och köpa godis,popcorn osv men sen ringde niklas så vi gick och träffade dom och tog en öl :) Sen träffade vi hennes killpolare;P Slutade med efterfest i farsta strand ;D

Söndag:
Vaknade jag och philippa upp hemma hos mig efter att ha kommit hem sex på natten :) Vi var hos mig typ hela dan och bara tog det lugnt och en massa tjockis mat :D Sen åkte vi hem till henne lite senare vi satt och snackade med philippas Mr. P ett bra tag sen blev det bastu och en massa skitsnack ;)
Vi skulle kolla på film senare men somnade så vi gick och la oss :D


Det var ungerfär så min helg såg ut, och nästa helg lovar jag att jag ska skriva eftersom då ska jag imnte dricka bara ta det lugnt för operationen börjar närma sig nu :)

15 dagar kvar WIIHOO <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0