2010-03-14 <3

Fan asså jag orkar inte med nervositet men det kanske inte är så konstigt att jag är nervös ?:D
Det är bara 9 dagar kvar tills operationen och nu kom det jag fick typ panik medans jag ida och philippa satt och kollade på film :D
Tur att jag har vänner som stöttar mig iaf <3
Hoppas bara att allting går bra, men varför skulle det inte göra det ?!:D
Jag längtar så in i norden tills jag kan rensa hela min garderob och kasta hälften efter som "dom" inte kommer få plats i mina små tröjor ;D


Inte jag på bilden ;D<3



Kommentarer
Postat av: Anne-maj

Hej jag undrar bara vart du ska göra det någon stans? :) fin blogg

2010-03-15 @ 14:26:32
Postat av: S Å P B U B B L A N

Åh, ska du operera tuttarna Ida? :o :D

Hoppas du blir nöjd med resultatet!!

Lycka till :)

2010-03-15 @ 22:34:01
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0