2010-03-20 <3

Rensade lite i garderoben tidigare idag, jag och ida hade ingenting att göra så vi tog bort alla bh;ar och bikinisar :D Känns lite tomt med bara en bh i garderoben faktist ;P Men det finns ju ingen mening att dom ska ligga där och damma när jag endå inte kommer kunna ha dom sen :)
Jag älskar underkläder och nu kommer jag kunna köpa mycket finare wiihoo :D<3

Känns ju lite onödigt att slänga dom som dom fick flytta

hem till idas garderob och som tur är kunde hon faktist ha alla ;)

 

<3<3



Kommentarer
Postat av: maddie

Du är ju bara för skön asså ;)

2010-03-24 @ 22:24:14
Postat av: Ida



Visst är jag ;D Jag är bäst ! <3

2010-03-28 @ 10:36:49
URL: http://idaarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0