<3


Baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt.
Snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.
Så baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt, snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.

Baby, har inte känt dig så länge men det spelar ingen roll för jag har funnit den som kan hålla i mitt hjärta visa kärleken till mig, du får mig att rysa när jag tänker på dig.
Gumman lyssna du kan göra min dag, få mig att må bra när jag tar ett andetag.
Du är min blomma, min ängel , allt i mitt liv. Du är kvinnan, drömmen , älskling du är min.
Vill bara vandra med dig o hålla din hand, kan inte sluta tänka på era vackra namn:



IDA PHILIPPA SARA TOVE
<3<3





Mina porriga små änglar ;)<3






Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig gumman <3

2010-03-08 @ 20:42:18
URL: http://fossi.blogg.se/
Postat av: sara

älskar dig gumman <3<3

2010-03-09 @ 16:39:14
URL: http://saraahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0