<3

Myskväll med ida, vi var i farsta idag och solade bäst att passa på sålänge man får :P
Sen när vi kom hem bakade vi kladdkaka den vart riktigt god bara att man blir så mätt eller vad säger ni?

"Jag åt två bitar"
&
"Ida åt en halv"

haha tror ni på det själva eller ida åt femton bitar, jobbigt att man umgås med en som heter ida! Folk måste ju tro att man e dum i huvet och skriver om sig själv i andra person ;D
Nu skulle vi kolla på solsidan men den jäveln fungerade ju inte som jag laddade ner så nu får vi ta någon annan ! :P
Kanske blir samma gamla beck vem vet? Eller nej dom har vi ju sett 100 gånger nu:P

Aja kanske skriver ett till inlägg innan jag går och lägger mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0