Flytten är nästan klar :D

Gud va skönt det känns, bitarna börjar falla på plats nu! Det börjar bli ett hem inte ett halvklart hus eller en flyttkartong!:) Har hållt på fixat varje dag nu sen vi flyttade in eftersom att pappa fortfarande har ont i sitt ben så blir det att jag får fixa det mesta ! Men det är han värd ! (= Idag har jag packade upp det sista av mina kläder men skulle inte förvåna mig ifall jag skulle hitta en till säck någon stans :P Jag kom precis hem från snaps efter allt "jobb" tyckte jag och malin att vi var värda varsinn öl, så vi tog bussen in till stan ;D Fast det blev inte bara en öl utan vi tog en Redbull vodka också! Finns det något bättre än det? Ingen kan ju påstå att det finns något bättre ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0