Jippi ! :D

Vaknade trött idag, men sen när jag kom på att jag skulle upp och duscha för att sen åka in till stan och sätta i löshår så flög jag upp ur sängen och hoppa in  duschen :D Gud va roligt det ska bli att få långt hår igen, färgade ju håret blont innan jag åkte till turkiet i höstas. Och det skulle jag aldrig ha gjort mitt hår gick av och blev jätte tunt och slitet så var tvungen att klippa av allt :( Men men ändring idag nu ska jag få mitt tjocka,långa bruna dröm hår som jag alltid velat ha ! Sen får vi se ifall jag slingar det eller inte :)
Puss så länge :D


Kommentarer
Postat av: Jimpo

Jooooooooo din korta frisyr var feting nice! :)

2010-05-20 @ 17:39:37
Postat av: Ida

hehehehe ;D ja men nu är den borta efter hårförlängningen :)

2010-05-27 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0