<3

Dålig på att skriva nu IGEN.. Fattar inte varför eftersom jag har sjukt mycket att skriva om igentligen :P
Så vad har jag gjort idag ? Jo jag har jobbar från 7-15 sen åkte vi hem ett tag. Sen gick jag ner och sola eftersom jag och sara skulle med robin och hans två polare till farstabadet och bada & basta lite, och då kan man ju inte vara en blekfis eller hur ?;) Haha kim den jäveln skulle hoppa i och självklart hoppade han för nära kanten så han slog i armbågen så det blev ett ganska stort hål. Såg inte ut att vara skönt asså.. USH !

Längtar som fan tills imorgon då ska jag och sara hämta ur vårat nya hår som vi beställde i vecka, låter lite äckligt men men fint blir det tillslut :D Tar sånn tid bara :/:P

Det är där vi beställer håret ifrån, dom har riktigt bra priser och leveransen kommer inom två dagar :D

 

<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0