Äntligen hemma :)

Äntligen hemma igen :P Åkte inte till skolan idag för att precis när jag kollade sl så stod det att det var störning i trafiken så kände att jag inte orkade sitta i slussen och hoppas på att det skulle komma en buss i den här kylan..
Så istället för att lata mig hemma så åkte jag till cafét och hjälpte robin lite, sen var jag tvungen att göra en soppa till imorgon också !:) Och idag lagade jag kräft & räk soppa :) Och pappa tyckte att den blev riktigt god så hoppas att alla andra gör det också !:D

Och efter vi stängde så åkte jag hem till pappa och hjälpte han att fixa igång tv:n och satte upp den ! Så idag har jag både varit kock och snickare :D
Sara kom till cafét också för att vi skulle hitta till frisören där jag gjorde hårförlängningen första gången. Hon var tvungen att köpa en speciell borste där!
Så jag shoppade lite jag med, inte bara till håret utan till naglarna också:)

Nu ska jag sätta mig och äta sen gå ner och sola innan dom stänger :)
Puss på er <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0